Első feladat - önarckép rajzolása
2014. szeptember 15. írta: krisztina.cs

Első feladat - önarckép rajzolása

Illetve írhatnám, hogy második feladat, hiszen az első feladat az, hogy bízz magadban, hidd el, hogy képes vagy megtanulni rajzolni! Tudom, hogy azt gondolod, hogy nincs rajzkészséged, vagy csak nagyon kevés. Nem is kell hozzá, én tudom, hogy sikerülni fog, és a végén tetszeni fog az eredmény. 

Szóval az első feladat, a legjobb tudásod szerint rajzold le magad! Elkészíted az első portrét magadról. Fontos ez a lépés, hiszen így fogod látni a hatalmas fejlődést. Ennek a feladatnak nem az a célja, hogy szép legyen a kép, hanem az, hogy elkezdj rajzolni

Amire szükséged lesz: 

  • 1 db 2B ceruza
  • ceruzahegyező
  • 3-4 db A4 méretű fénymásolópapír
  • radír
  • tükör vagy fénykép magadról

Szánj rá kb fél órát, de lehet több lesz, lehet kevesebb, attól függ a részleteket mennyire dolgozod ki. Fontos, hogy ebben a kis időben csak erre figyelj, senki ne szóljon hozzád, és te se szakítsd meg a rajzolást. Ez minden feladatnál fontos lesz. 

Azért kell 3-4 db géppapír, mert sokkal kényelmesebb úgy rajzolni, hogy nem kemény a felület, ezért pár papírral puhítsuk. Ha rajztömböt veszel, az is tökéletes, én is úgy kezdtem. Vettem egy olcsóbb rajztömböt, mint írtam az előző bejegyzésben, nem szántam rá sok pénzt, mert nem nagyon hittem benne. A rajztömb azért is jó, mert azt el tudod tenni, ugyanis amit most lerajzolsz magadról, nem szabad elővenni mindaddig, amíg végig nem értél a "tanfolyamon", tehát nem rajzoltad meg a tökéletesen kidolgozott, tanulás utáni önarcképedet! 

Következő bejegyzésemben írok a jobb agyféltekés módszerről. Addig is jó rajzolást!

A bejegyzés trackback címe:

https://teistudszrajzolni.blog.hu/api/trackback/id/tr246699445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZoZoli 2019.02.21. 17:48:15

Szevasztok! Elkezdtem,élvezem kíváncsi vagyok hová fogok fejlődni.
süti beállítások módosítása